macam ni..tempat keje aku adela 2 orang lelaki yang tersangat la gedik yang amat..
menyampah meluat semue ade T_T
terhegeh-hegeh dekat pompuan sane sini..yang pelik tu masing-masing dah kawen n
dah ada anak dah.. hai bini orang pon jadi ke..eee x malu ke???
pada yang berkenaan ee TOLONG la hentikan tabiat tu ye!!
ingat awak tu dah ade anak bini..so cube berkelakuan SOPAN sikit!!!
p/s : kalo muke tu hensem hati bek perangai elok tak pe la gak..
ni same je macam tutttttt....=p



No comments:
Post a Comment