Saturday, November 19, 2011

Sampai hati kau sanggup buat aku camni .

Assalamualaikum :face12:

sampai hati ko buat aku camni?
kenape ayin ? ko ade masalah ke ? ade yang tak kene ke ?
mesti soalan ni bermain di kotak fikiran korang kan ?

memang ade prob sebenarnye . aku tak tahu la ape yang bermain dalam fikiran aku ?
adakah salah aku ? gara-gara aku ?
kenapa lelaki suke menafikan yang die tak bersalah sedangkan
memang itu kesalahan yang dilakukan ?

gara-gara perempuan yang ntah pape ntah
pagi-pagi morning lagi aku dah bertekak dengan die .
sume ni pempuan tu punye pasal la.

bukan nak ngumpat la . berape hari lepas die pulang lewat (eceh ayat skema )
katenye tetido umah kawan . boleh caye ke ?
lepas ape yang die buat kat aku, sukar untuk aku terime segale ape
yang die cakap dan die buat .

hati aku remuk redam ( eh betol ka ayat ni? hentam saja la labu ..)
tapi takpe demi anak comel si kecik amani ni aku kuat kan semangat aku !
( lena betol die tido )


:125::101::125::101::125::101:
p/s : haha die komplain nasi goreng aku pahit !
baru tau .

:101: :125::101::125::101::125:

No comments:


copyright 2011.Done by, Ayin Zihan